Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy a top produkty leden - březen 2012


Už tu máme duben a já se rozhodla, že udělám takový souhrn kosmetických produktů a pomůcek, které jsem si koupila za první 3 měsíce tohoto roku. Měla jsem v plánu dělat takové shrnutí za každý měsíc, ale nějak mi nezbývalo moc času, takže za první 3 měsíce jej mám dohromady a doufám, že se mi bude dařit přidávat příspěvky každý měsíc, abych toho neměla tolik jako teď.

Leden
V lednu jsem začala nakupovat už druhého - to je tak, když si dáte po Silvestru hned zkoušku a za jedničku se musíte jít jednoduše odměnit. Koupila jsem si dva odličovače od Baley: dvoufázový odličovač očního make-upu (AUGEN MAKE-UP ENTFERNER) a odličovač make-upu 2v1 (MAKE-UP ENTFERNER BALSAM 2 IN 1). S oběma jsem naprosto spokojená - ten na oči mě zbaví opravdu rychle jakékoli řasenky, stínů, tužky, linek a ten na make-up perfektně odličuje jak klasický make-up, tak i krycí krém. Mají jen dvě nevýhody:oba jsou jen 100ml, takže ten na make-up mám už fuč a odličovač make-upu při kontaktu s očima poměrně dost štípe, takže opravdu doporučuji mít na oči extra odličovač. Ale za tu cenu (oba myslím za 49,90 Kč v DMku) jsou fakt super.

 



Další věcí, kterou jsem si v lednu koupila, byl můj první primer pod oční stíny (chcete-li tak báze pod oční stíny) od Alverde (LIDSCHATTEN BASIS). Je to bílá tubička s bílým krémem, kterého stačí opravdu málo (při větším množství se při roztírání tak nějak žmolkuje). Jsem s ním spokojená, docela i příjemně voní. Poprvé jsem ho použila pod fialové oční stíny od Miss Sporty a vydržely mi někdy od 7 hodin večer do 4 do rána, ani se prostě nehly. Je k sehnání v každé DM (teda doufám, že v každé mají Alverde) za 79,90 Kč (jen teda nevím jeho přesný název na stojanu, ale podle fotky určitě poznáte).
 



Únor
V únoru jsem se rozšoupla o něco víc, i když pár věcí bylo buď jako výhra nebo jako dárek. Od kamarádky jsem dostala Osvěžující vitaminovou pleťovou vodu od Garnier (s detoxikačním výtažkem z hroznů). Příjemně voní po hroznech. Používám ji každé ráno, dokáže totiž pleť příjemně rozzářit. 






Dalším dárkem pro mě byl Zklidňující sprchový gel s výtažky zeleného čaje a květů jasmínu od Radoxu (kamarádka říkala, že ho používala o zkouškovém a že ta vůně opravdu zklidňovala, tak uvidím).Až jej začnu používat, můžete se těšit na jeho recenzi, případně na doporučení.





Další věci, které jsem si pořídila v únoru, byly štětce, kleštičky na řasy a primer pod oční stíny od ELFu (info, co je to ELF najdete tady). Pořídila jsem si štětec na make-up ze základní řady. Je fajn, není nijak ostrý nebo tak nějak, ale na klasický make-up mi moc nevyhovuje, ale na obyčejný krycí krém je naprosto perfektní.
Další štětec mám na pudr z řady studio a ten je naprosto perfektní. Je heboučkej (jak řekla kamarádka svému příteli: Tím by si mě po obličeji mohl jezdit celý den), krásně hustej a nenabírá tolik pudru, jako můj starý štětec. Někomu to možná může vadit, ale já si raději s pudrem pohraju, abych nevypadala, jako když mám na obličeji masku. Přirozenost je u mě na prvním místě před tím, abych vypadala jak umělotina.
Kleštičky na řasy jsem zatím použila jen dvakrát, ale co můžu říct, že mě překvapilo a potěšilo je fakt, že přišli s náhradní gumičkou a že jsou tak dobře tvarované, že opravdu „skřípnou“ jen řasy, nic víc. 
Nejvíc jsem se těšila na primer - mám ho v odstínu 7501 nude (kdybyste ho viděly, nebo ho znáte, tak vypadá jako korektor) ze základní řady. Není špatný, ale ten od Alverde je alespoň pro mě rozhodně lepší. Mám je ale rozdělené - od ELFu na každodenní běžné líčení, které potřebuju, aby se mnou přetrpělo školu, Alverde na noční líčení a funguje to naprosto perfektně. Určitě si jej objednám znova - za ty peníze si myslím, že vykonává dobrou službu :)
Jinak mám v plánu obejdnat si u ELFu další věci, především štětce: potřebuji nový na tvářenku, nějaké na oční stíny. Chtěla bych taky zkusit gelové oční linky, tak uvidím.



Další moje novinky v únoru byly řasenka a lak na nehty od Max Factor. O řasence jsem už psala, takže jen v krátkosti: Masterpiece, odstín 03 Black Brown. Je naprosto dokonalá, poslední dobou jinou nepoužívám. Když ji mám na řasách, není poznat, že je hnědá, ale řasy a celkové líčení nepůsobí tak tvrdě jako s černou řasenkou. Sama bych si ji nikdy nekoupila (dát za řasenku 369 Kč je pro mě v době studií naprosto nepředstavitelné), ale jsem ráda, že mám možnost ji vyzkoušet. No, a lak na nehty - to je kapitola sama o sobě. Je to nádherný odstín 15 Glam Green laku Mini Nail Polish se spoustou miniaturních třpytek, ale já si lakuju jen prsty na nohou, takže asi zůstane světu utajen (uvidím v létě, i když to nedám dopustit na naprosto krásný žluto-zlatý lak, který stál asi 19 Kč a je dokonalý). Bohužel, nalakované nehty neumím nosit, připadám si blbě i s průhledným lakem.

Hledala jsem nový korektor, protože ten můj od GS mi došel. A jelikož jsem si zvykla na „tužkový“, tak jsem sáhla po značce Miss Sporty a jejím Mini-Me conclearel v odstínu 001 light. Barva kopíruje ten od GS, takže spokojenost největší. Stojan GS jsem objevila v jedné drogerii, bohužel bez korektoru.

Pak jsem si taky ještě koupila šampón a kondicionér od Gliss Kur s komplexem tekutého keratinu. Mám fialovou sadu pro narovnání a lesk. Používat jsem je začala až v březnu a jsou prostě super! Nádherně voní, vlasy jsou jemné, nezatuchávají se a nemám je tak krepaté. Pak mám taky ještě Šampon na barvené vlasy a Okamžitou regenerační kůru pro suché a poškozené vlasy. Obojí také od Gliss Kuru, ale používat začnu až časem, určitě dám taky recenzi.



Březen
Tak březen jsem začala tak trochu pozvolna, i když nakonec je z toho šest kousků novinek. 

První věcí, kterou jsem si koupila, byla tvářenka od NYC (New York Color) v odstínu 655 Central Park Pink. Je to příjemná světlá růžová, v porovnání s mojí druhou tvářenkou je to takový hodně slabý odvar. Ale jsem s ní spokojená - na běžné denní líčení, kdy nestojím o extra zvýrazněnou tvář, je naprosto ideální. V balení byl i štěteček - nic moc, ale použít se dá.


Další věc, kterou jsem si už nutně musela pořídit, bylo nějaké čistící mléko, které odstraňuje make-up. Opět jsem sáhla po značce Balea, tentokrát ale po Čistícím pleťovém mléku pro citlivou pleť, které je bez parfemace (fakt po ničem nevoní), barviv a konzervačních látek. Odličuje perfektně, je hustší než to, co jsem měla předtím, takže ho stačí dát na vatový tamponek méně, protože se tak rychle nevsákne. Jsem s ním naprosto spokojená a už teď vím, že až mi dojde, tak po něm šáhnu znova. Odličuje opravdu dobře, můžu doporučit.

 

Já, odpůrce Oriflame, jsem si objednala oční stíny Pure Color Oriflame, odstín White. Když už jsem je konečně držela ve svých rukou, byla jsem hodně zklamaná. Ne barvou, ale tím, že stíny obsahují víc plastu, než samotného stínu. Jinak pigmentace stínu je dobrá, pod obočím skvěle vypadá a dá se použít i jako rozjasňovač. Jinak zatím jsem ještě neměla moc možností je vyzkoušet, ale určitě dám vědět, jak jsem s nimi spokojená či nespokojená.

 


Už mi dochází mé oblíbené Sérum na suché konečky vlasů od AVONu, takže jsem si objednala další. Je to už asi má pátá lahvička a nedám na něj dopustit. Je to 30ml čirého olejíčku, který se dávkuje pumpičkou, takže se nemusíte bát, že si toho dáte nějak moc. Mě většinou stačí pumpičku dvakrát zmáčknout. Sérum teda nepoužívám jen na konečky, většinou si ho vetřu pro uhlazení na celou délku vlasů. Jinak - vlevo na obrázku je originál, v pravé lahvičce mám nalitý olivový olej - střídám je. Olivový olej vlasy krásně prozáří, moc hezky se pak lesknou. Je dobrý obzvlášť pro hodně suché vlasy. Je ale dobré zeptat se své kadeřnice - myslím si, že ne každému sedne.


Druhou věc, které jsem si z AVONu objednala, je Sérum proti krepatosti vlasů s výtažky z lotosu.Voní klasicky po "avoňácku" - někomu ta vůně smrdí, já ji naprosto zbožňuju :) Jsem s ním docela spokojená, i když jsem ho použila prozatím jen párkrát.

A jelikož mi dochází i má oblíbená rtěnka, tak jsem hledala jí hodně podobný odstín. Rtěnka je od AVONu, takže jsem si objednala odstín, který podle obrázku hodně odpovídal, ale na obrázku je to trochu jiné než ve skutečnosti, ale i tak je to moc hezká barva. Je to Rtěnka ve tvaru srdce Vanilla, odstín Valentine. Tady je to stejné jako se sérem proti krepatosti vlasů - až vyzkouším, bude recenze.

V DMku jsem ulovila tester BB creamu od L’Oreal, takže jsem na něj zvědavá. Ještě jsem ho nezkoušela, ale určitě čekejte, že o něm napíšu! Díky různým hodnocením tohoto „zázraku“ jsem zvědavá, jak s ním budu spokojená já.

A TOP produkty? Jednoznačně primer od Alverde, řasenka Masterpiece a šampon Gliss Kur!


 P.S. Chybějící fotky dodám! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr